FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Q: Jak zalogować się do serwisu?

Q: Jak zalogować się do serwisu?

+

-

A:Do naszego serwisu możesz zalogować się, klikając w przycisk "Zaloguj się" na stronie głównej w prawym górnym rogu. Po podaniu swojego adresu e-mail i ustawieniu hasła będziesz mieć dostęp do swojej Teczki, gdzie znajdziesz zaproponowane przez nas dokumenty do przetestowania oraz będziesz mieć możliwość zadania pytania prawnikom. 

Q: Co to jest Teczka i jak mogę z niej korzystać?

Q: Co to jest Teczka i jak mogę z niej korzystać?

+

-

A:Teczka to miejsce, gdzie są wszystkie Twoje dokumenty. Masz do niej dostęp po zalogowaniu się. W Teczce znajdziesz edytowane przez Ciebie dokumenty oraz umowy rekomendowane na podstawie Twoich wcześniejszych wyborów. Tu znajduje się również informacja o zakupionych przez Ciebie pakietach.

Q: Co zrobić, gdy w serwisie nie znajdę potrzebnego mi dokumentu?

Q: Co zrobić, gdy w serwisie nie znajdę potrzebnego mi dokumentu?

+

-

A:Jeśli nie znalazłeś interesującego Cię dokumentu lub zakupiony przez Ciebie dokument nie zawiera wariantu, który jest Ci potrzebny, napisz do nas na adres info@kancelarierp.pl. Nasi prawnicy przygotują go specjalnie dla Ciebie.



Q: Jak stworzyć potrzeby mi dokument?

Q: Jak stworzyć potrzeby mi dokument?

+

-

A:Wszystkie dokumenty znajdziesz w Katalogu dokumentów. Wybierz interesujący Cię dokument, korzystając z widocznych kategorii lub wpisując jego nazwę w wyszukiwarce. Jeśli potrzebujesz wyjaśnień dotyczących dokumentu lub po prostu chcesz poszerzyć swoją wiedzę na dany temat, przeczytaj dołączony do niego opis.
Wskaż szczegóły dokumentu, umożliwią Ci one jego późniejszą identyfikację, kliknij „dalej”. Jeżeli dokument zawiera warianty, wybierz właściwe dla siebie.
Uzupełnij puste pola w umowie zgodnie z ich opisem, uwzględniając podpowiedzi w ramkach. Zdecyduj, czy postanowienia opcjonalne mają pojawić się w dokumencie, zaznaczając lub odznaczając pole "sekcja widoczna". Po zakończeniu edycji dokumentu będziesz mógł pobrać go w formacie pdf lub word.

Q: Jak mogę zadać pytanie prawnikowi?

Q: Jak mogę zadać pytanie prawnikowi?

+

-

A:Wypełnij formularz, jak najdokładniej opisując swój problem. W formularzu wskaż, czy porada ma obejmować również analizę dokumentów, określając ich nazwę oraz liczbę stron. W ciągu 24 godzin otrzymasz wycenę konsultacji prawnej online lub zostaniesz poproszony o doprecyzowanie kwestii niezbędnych dla dokonania wyceny. Po dokonaniu płatności, prawnik przystąpi do pracy. Wyniki pracy prawnika zostaną przesłane na Twój adres mailowy najpóźniej w ciągu 3 dni od momentu dokonania zapłaty za usługę, chyba że uzgodniony został inny czas jej realizacji.

Q: Co to jest Sieć kancelarii?

Q: Co to jest Sieć kancelarii?

+

-

A:Sieć prawna Kancelarie RP zrzesza dynamicznie rozwijające się, w pełni niezależne kancelarie prawne ze wszystkich województw. Możesz liczyć na kompleksową pomoc prawną udzielaną przez ponad 300 doświadczonych specjalistów ze wszystkich dziedzin prawa. W serwisie znajdziesz listę kancelarii zrzeszonych w naszej sieci wraz z biogramami prawników, którzy ją tworzą.

Q: Czy moja kancelaria może dołączyć do Sieci kancelarii?

Q: Czy moja kancelaria może dołączyć do Sieci kancelarii?

+

-

A:Możesz zgłosić chęć przystąpienia do sieci, wypełniając formularz, który znajdziesz w zakładce Sieć kancelarii po kliknięciu na przycisk "Dołącz do nas". Skontaktujemy się z Tobą, aby zweryfikować niezbędne informacje, które będą podstawą decyzji o możliwości kontynuacji współpracy w ramach sieci. 

Q: Co to jest Baza wiedzy?

Q: Co to jest Baza wiedzy?

+

-

A:Baza wiedzy to zbiór artykułów naszych ekspertów z wielu dziedzin prawa. Dzięki nim poznasz opinie prawników na trudne zagadnienia prawne.

Q: Czym różnią się Wiadomości od Bazy wiedzy?

Q: Czym różnią się Wiadomości od Bazy wiedzy?

+

-

A:W Wiadomościach znajdziesz informacje o najnowszych zmianach w prawie z wyjaśnieniem ich konsekwencji. Baza wiedzy zawiera dłuższe artykuły, które prezentują omówienie poszczególnych zagadnień prawnych.   

Q: Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Q: Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

+

-

A:Kontakt do Biura Obsługi Klienta znajdziesz w zakładce Kontakt. Biuro jest czynne codziennie w dni robocze w godzinach 9-17.

Biuro Obsługi Klienta

Telefon: +48 22 463 01 11

email: bok@kancelarierp.pl



Q: Jak mogę korzystać z pakietu dokumentów?

Q: Jak mogę korzystać z pakietu dokumentów?

+

-

A:W ofercie znajdziesz pakiet 5, 15 lub 25 dokumentów. W każdym pakiecie to Ty decydujesz, jakie dokumenty wybierasz. Jedynym ograniczeniem jest liczba dokumentów, które możesz wybrać spośród wszystkich oferowanych.  

Q: Co zrobić, gdy zapomniałem hasła?

Q: Co zrobić, gdy zapomniałem hasła?

+

-

A:Kliknij w "Zapomniałeś hasła?" w panelu logowania. Na podany przez Ciebie adres email zostanie wysłany link do ustawienia nowego hasła.

Q: W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia swoich danych?

Q: W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia swoich danych?

+

-

A:Po zalogowaniu możesz zmienić dane oraz swoje hasło do serwisu, klikając w ikonkę logowania Mój profil.

Q: Czy wszytskie elementy w serwisie są płatne?

Q: Czy wszytskie elementy w serwisie są płatne?

+

-

A:Nie. Bezpłatnie możesz korzystać z Bazy wiedzy i Wiadomości, poznać kancelarie zrzeszone w sieci oraz zapoznać się z katalogiem dokumentów wraz z ich opisami.

Q: Co to są pliki "cookies" i czy mogę je wyłączyć?

Q: Co to są pliki "cookies" i czy mogę je wyłączyć?

+

-

A:Pliki „cookies” (tzw. ciasteczka) ułatwiają korzystanie z zasobów Serwisu, pozwalają na personalizację oglądanej zawartości, na dobranie zawartości do indywidualnych preferencji i potrzeb Użytkowników oraz na zbieranie danych na potrzeby analizowania ruchu Użytkowników w ramach Serwisu. Cookies zawierają użyteczne informacje i są przechowywane w komputerze Użytkownika – Serwis może odczytać pliki przy ponownym połączeniu się z urządzeniem końcowym Użytkownika. Pliki cookies, które mogą zostać użyte na stronach internetowych Serwisu, są kojarzone wyłącznie z przeglądarką danego urządzenia końcowego Użytkownika - Użytkownik jest anonimowy (bez podawania imienia lub nazwiska Użytkownika). Wyłączenie opcji cookies nie pozbawia Cię możliwości korzystania z Serwisu, chociaż pewne funkcjonalności w trybie wyłączonych plików cookies mogą być niedostępne lub zablokowane (np. personalizacja prezentowanych w Serwisie treści).

Q: Jak należy dokonać płatności za oferowane w serwisie usługi?

Q: Jak należy dokonać płatności za oferowane w serwisie usługi?

+

-

A:Dokonanie płatności za usługę może odbyć się za pośrednictwem systemu PayU lub przelewem bezpośrednio na rachunek wskazany na otrzymanej przez Ciebie fakturze. Również w przypadku usługi „Zapytaj prawnika”możesz skorzystać z płatności PayU poprzez wybranie przycisku „Kliknij i zapłać online" znajdującego się w prawym górnym rogu wystawionej faktury. Po potwierdzeniu formularza płatności zostaniesz automatycznie przekierowywany odpowiednio: w przypadku płatności dokonywanych przy użyciu karty płatniczej - na stronę internetową centrum autoryzacyjno-rozliczeniowego; w przypadku płatności w drodze przelewu internetowego - przekierowywany na stronę internetową wybranego przez siebie banku.

Q: W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

Q: W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

+

-

A:Wszelkie reklamacje oraz uwagi w związku z korzystaniem z serwisu lub dotyczące usług możesz zgłosić bezpośrednio drogą elektroniczną na adres bok@kancelarierp.pl


Q: Czy mogę zrezygnować z płatnej usługi?

Q: Czy mogę zrezygnować z płatnej usługi?

+

-

A:Jako Konsument, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, możesz odstąpić  od umowy o świadczenie usługi płatnej bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w  terminie 14 dni od dnia zawarcia tej umowy, tj. od dnia dokonania zapłaty za usługę.
Prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usługi płatnej nie przysługuje, jeżeli wyraziłeś wyraźną zgodę i zostałeś poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utracisz prawo do odstąpienia od umowy.