Deklaracja dostępności dla serwisu internetowego Spółki KANCELARIE RP sp. z o.o.

KANCELARIE RP sp. z o.o. deklaruje dążenie do zapewnienia dostępności swojej strony internetowej oraz oferowanych usług, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze – tzw. Polskim Aktem o Dostępności – regulującą wymagania dostępności dla wybranych produktów i usług oferowanych przez podmioty gospodarcze.

Niniejsza deklaracja dotyczy następujących serwisu internetowego:

Kancelarie RP: https://kancelarierp.pl/

  1. Data publikacji deklaracji: 27.06.2025
  2. Data ostatniej aktualizacji deklaracji: 27.06.2025


Przygotowanie deklaracji dostępności

Deklaracja dostępności dla serwisu KancelarieRP.pl, została sporządzona na podstawie jej oceny dokonanej przez zespół pracowników Spółki KANCELARIE RP z wykorzystaniem przeglądarki internetowej Chrome w wersji 129.0.6668.89 lub wyższej.

Stan dostępności cyfrowej serwisu:

Wyszczególniony powyżej serwis internetowy, należący do KANCELARIE RP sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Prosta 51, zawiera deklaracje oraz raport dostępności pod wskazanymi punktami. Deklaracja zgodna jest z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

KancelarieRP.PL

  1. PL – Deklaracja:
    1. Stan dostępności cyfrowej:
      1. Ta strona internetowa jest zgodna Polskim Aktem o Dostępności w poniżej podanym zakresie (Nr – Kryterium):
        • 3.2 – Zrozumiała kolejność
        • 3.3 – Właściwości zmysłowe
        • 3.4 – Orientacja – wyświetlanie treści poziomo i pionowo
        • 4.2 – Kontrola odtwarzania dźwięku
        • 4.10 – Dopasowanie do ekranu
        • 4.12 – Odstępy w tekście
        • 4.13 – Treść spod kursora lub fokusu
        • 1.1 – Klawiatura
        • 1.2 – Brak pułapki na klawiaturę
        • 3.1 – Trzy błyski lub wartości poniżej progu
        • 4.2 – Tytuły stron
        • 4.3 – Kolejność fokusu
        • 4.7 – Widoczny fokus
        • 5.2 – Rezygnacja ze wskazania
        • 5.3 – Etykieta w nazwie
        • 1.1 – Język strony
        • 2.1 – Po otrzymaniu fokusu
        • 2.3 – Spójna nawigacja
        • 2.4 – Spójna identyfikacja
        • 3.2 – Etykiety lub instrukcje
      2. Ta strona internetowa jest niezgodna z Polskim Aktem o Dostępności w poniżej podanym zakresie (Nr – Kryterium):
        • 1.1 – Treść nietekstowa
        • 3.1 – Informacje i relacje
        • 4.1 – Użycie koloru
        • 4.3 – Kontrast (minimalny) – AA – nie spełnione
        • 4.4 – Zmiana rozmiaru tekstu
        • 4.5 – Obrazy tekstu
        • 4.11 – Kontrast elementów nietekstowych
        • 2.1 – Dostosowanie czasu
        • 2.2 – Pauza, zatrzymanie, ukrycie
        • 4.1 – Możliwość pominięcia bloków
        • 4.4 – Cel linku (w kontekście)
        • 4.5 – Wiele dróg
        • 4.6 – Nagłówki i etykiety
        • 2.2 – Podczas wprowadzania danych
        • 3.1 – Identyfikacja błędu
        • 3.3 – Sugestie korekty błędów
        • 1.1 – Poprawność kodu
        • 1.2 – Nazwa, rola, wartość
    2. Stan ten dotyczy części wspólnych serwisu – w szczególności układu, wyglądu i nawigacji.
  1. KancelarieRP.pl Raport:
    1. Raport dostępności POBIERZ (PDF, 120 kB)

 

Inicjatywy na rzecz zwiększenia dostępności

Spółka KancelarieRP.PL sp. z o.o. aktywnie działa na rzecz eliminowania barier w dostępie do treści cyfrowych. Aby to zapewnić, serwis internetowy, jest regularnie poddawany audytom, które mają na celu ocenę ich dostępności.

Naszym celem jest stworzenie przestrzeni cyfrowej przyjaznej i dostępnej dla wszystkich odbiorców, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Nieustannie pracujemy nad usprawnieniem funkcjonalności serwisu oraz eliminacją przeszkód technologicznych.

Kontakt i przekazywanie opinii

W razie wystąpienia trudności w korzystaniu z serwisu internetowego spółki KANCELARIE RP sp. z o.o., zachęcamy do kontaktu: [email protected], nr tel.: (+48 537 474 921 (w godzinach od 9:00 do 17:00), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Odpowiedzi na zgłoszenia udzielane są w terminie do 30 dni roboczych.

Tym samym kanałem możliwe jest również składanie wniosków o wdrożenie wsparcia w zakresie Dostępności materiałów które me spełniają warunków Polskiego Aktu o Dostępności  oraz zgłaszanie skarg dotyczących niedostatecznej dostępności usług cyfrowych.